Tuesday, September 11, 2018

Banglo Lot 2400 sqft di Sungai Merab Mukim Dengkil Daerah Sepang Geran Kongsi rm79k untuk dijual






















 

LOT BANGLO FOR SALE Sungai Merab Mukim Dengkil Daerah Sepang rm79k

LOT BANGLO DETAILS
Saiz dari 2400 sqft
Geran Kongsi
Baki tinggal 30 lot

AMENITIES & ACCESSIBILITY
8 min to School
13 min to Town
15 min to Putrajaya
15 min to Hospital
15 min to PLUS Highway
15 min to Kajang Silk

HARGA JUAL TERMASUK
* Yuran Guaman SPA
* Sumber Air
* Sumber Elektrik
* Laluan Jalan

more details

nak view lokasi, wasap akak..

ada hartanah lain yang ingin kami jualkan dan cek nilai semasa hartanah ? 
isi je form ni https://goo.gl/cTfL9g

Suryati REN07152
Team Manager
IWP Putrajaya
New project | Subsale | Land

#suryatihartanah
#iwpp
#sgmerab
#bangi
#xtroviaproperty

No comments:

Post a Comment