Tuesday, March 17, 2020

Spacious & Fully Renovated Semi D Anjung Suasana, Seri Putra 9, Bandar Seri Putra, Bangi












Spacious & Fully Renovated Semi D Anjung Suasana, Seri Putra 9, Bandar Seri Putra, Bangi

Asking price RM1.35M nego

PROPERTY DETAILS:
- Freehold Non Bumi Lot
- Land Area : 40 x 80 (3,200 sqft approx)
- Built up : 4300 sqft
- 6 Bedrooms  7 Bathrooms
- Kitchen cabinet
- Gated & Guarded
- Low density Exclusive area

AMENITIES:
- Masjid Bandar Seri Putra
- SK Bandar Seri Putra
- SMK Bandar Seri Putra 
- Medical Centre & Klinik Kesihatan
- KUIS (Kolej University Islam Selangor)
- Bank, Post Office, Police station 
- McDonald, KFC, Secret Recipe
- TESCO

ACCESSIBILITY:
- 5 Min to PLUS Highway (Exit Putra Mahkota)
- 5 Min to Bangi Avenue
- 5 Min to Bangi Komuter Station
- 10 Min to Southville city new township
- 15 Min to UKM Bangi
- 25 Min to Putrajaya, Cyberjaya
- 20 Min to IOI City Mall
- 20 Min to Hospital Serdang
- 25 Min to KLIA

For more info or viewing session, please do not hesitate to contact me :

SURYATI
Senior Real Estate Negotiator
IW Properties
#suryatihartanah #idbaha #bangi #bandarseriputra

More Listing

No comments:

Post a Comment