Thursday, February 13, 2020

Single Storey Semi D Taman Cenderawasih Olak Lempit Near KLIA













FREEHOLD SEMI D SETINGKAT TAMAN CENDERAWASIH OLAK LEMPIT BANTING NEAR KLIA

Asking price rm410k

Property Details:
- Freehold Malay Reserve
- 3 + 1 Bedrooms & 2 Bathrooms
- B/U 1300 ++ sqft (roughly after renovation)
- Land Area 2500 sqft ++

- Renovated with:
1. Extended Kitchen
2. Extended Side
3. Front awning
4. Kitchen Cabinet
5. Table Top
6. Fully tiles

- Partly furnished with:
1. Airconds (4)
2. Fans (4 + 1)
3. Chandelier (1)
4. Oven (1)
5. Build in Shoe Rack (1)
6. TV rack (1)
7. Exhaust Fan (1)

Nearby amenities :
- Surau
- Stesen minyak Shell
- Kompleks Sukan
- SMK Bukit Changgang
- Dewan Orang Ramai Bukit Changgang
- Pusat Kesihatan Bukit Changgang
- Kolej MARA Banting

Easy access to :
- 10 min ke Mitsui Outlet
- 12 min ke KLIA 1 dan KLIA 2
- 15 min ke Pekan Dengkil
- 15 min ke Bandar Baru Salak Tinggi
- 20 min ke Putrajaya/Cyberjaya
- 20 min ke Nilai

For more info or viewing session, please do not hesitate to contact me :

SURYATI
Senior Real Estate Negotiator
IW Properties
#suryatihartanah #klia #sepang #idharith

No comments:

Post a Comment