Thursday, February 13, 2020

Suryati Hartanah, Your Personal Real Estate Negotiator 010-9335948



Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Saya Puan Suryati Tohid perunding hartanah berdaftar di IW Properties Putrajaya. Saya menyediakan khidmat RUNDINGAN UNTUK SEWAAN, JUALAN DAN PEMBELIAN hartanah secara telus melalui prosedur sewa dan jual beli yang betul.

Saya ingin membantu anda memudahkan segala urusan dalam proses sewaan, jualan dan belian hartanah.

Nak beli rumah pertama ?
Nak tahu anda layak untuk memiliki rumah ?
Nak mencari rumah untuk pelaburan ?
Nak mencari penyewa ?
Nak uruskan pelaburan hartanah anda...

sila hubungi saya :)
saya sedia membantu...

Suryati Tohid
Senior REN7152
010-9335948 (call/sms)
FB Suryati Hartanah
IW Properties Putrajaya

#ejenhartanah, #rumahbelowmv, #suryatihartanah, #jualbelihartanah, #buysellproperty, #iwpp, #iwproperties

No comments:

Post a Comment