Wednesday, August 29, 2018

FOR SALE 2 Sty Terrace Corner Lot Freehold 43x77 4r3b Taman Desa Saga Negeri Nilai Sembilan rm765k nego



Corner Lot 2 Storey Freehold Taman Desa Saga Nilai Negeri Sembilan
DETAILS
4 Beds 3 Baths
Land Area 43x77 3311 sqft
Built up 3190 sqft
Freehold Bumi Corner Lot
Renovated 
Parking Space 6 cars
Gated Guarded 24h security
Fully Furnished
Wardrobe in all bedrooms
Kitchen Cabinet
Plaster Ceiling
Ceiling Fans
Dining Table set
Fridge
Stove & Hood
Water Heater in all bathrooms
Alarm System and Auto Gate
Awning

Asking Price rm765k nego

AMENITIES
* 2 min to Surau Desaria
* 5 min to Nilai 3 / Shopping Area
* 7 min to SK Bandar Bukit Mahkota
* 10 min to SMK Taman Semarak
* 10 min to Salak Tinggi
* 15 min to Klinik Kesihatan Nilai
* 15 min to Universiti Sains Islam Malaysia
* 20 min to UKM Bangi

ACCESSIBILITY
* 10 min to Nilai Exit (PLUS Highway)
* 15 min to Bandar Seri Putra
* 20 min to Bangi Gateway
* 25 min to KLIA
* 30 min to Seremban
* 30 min to Cyberjaya Putrajaya
* 40 min to Kuala Lumpur

More pictures

For viewing please WA

Suryati REN07152
Team Manager
IWP Putrajaya
New project | Subsale | Land
coa.kamarudin

#tamandesasaga
#nilai
#negerisembilan
#suryatihartanah

No comments:

Post a Comment