Monday, August 27, 2018

FOR SALE Teres Setingkat 20x55 3r2b Jalan Suria Bandar Mahkota Banting Selangor rm235k nego







FOR SALE Teres Setingkat 20x55 3r2b Jalan Suria Bandar Mahkota Banting Selangor

DETAILS
3 Beds 2 Baths
Land Area 20x55 1100 sqft
Freehold Bumi Lot Intermediate 
Parking area open space

Asking Price rm235k nego

AMENITIES
* SK Olak Lempit 
* SRA Olak Lempit
* SMK Sg.Manggis, Victoria International, MCS College
* SMK Banting, SMK Telok Datok, Kolej Vokasional Banting
* Masjid Telok Datok, Masjid Sg Manggis
* Giant Banting
* Kompleks Kerajaan
* Surau Al Amin walk distance

ACCESSIBILITY
* 5 min to Jalan Klang - Banting
* 10 min to Banting Town
* 20 min to KLIA,MITSUI
* 25 min to Kota Warisan/KIPMART
* 30 min to Dengkil
* 35 min to Cyberjaya/Putrajaya
* 30 min to Klang Town
* 35 min to Kuala Lumpur

EASY ACCESS
* 5 min to Proposed Exit Highway WCE (Banting-Taiping)
* 40 min to SKVE Highway
* 50 min KESAS Highway

More pictures

For viewing please WA

Suryati REN07152
Team Manager
IWP Putrajaya
New project | Subsale | Land
coa.zamila

#mahkotabanting
#banting
#suryatihartanah


No comments:

Post a Comment