Sunday, August 26, 2018

FOR SALE 2-sty Terrace House 22x90 4r3b Taman Melawati KL rm1.12mil















FOR SALE 2-sty Terrace House 22x90 4r3b Taman Melawati KL rm1.12mil

DETAILS
* Freehold Open Title
* Land Area : 22' x 90'
* Built up 2500 sqft
* 4 Bedrooms 3 Bathrooms
* Partial-Furnished
* Built-In Kitchen Cabinet
* Built-In Wardrobes
* Plaster Syiling
* Kitchen Extended
* Well maintained and renovated

Asking Price : RM 1.12 Mil 

AMENITIES
* 5 min to Melawati Mall
* 5 min to Giant Hypermarket Hulu Kelang
* 10 min to AEON BIG Wangsa Maju
* 10 min to Wangsa Walk Mall Wangsa Maju
* 10 min to AEON Wangsa Maju
* 13 min to Setapak Central
* 16 min to KLCC
* 5 min to Damai Service Hospital
* 14 min to Columbia Asia Hospital
* 15 min to Ampang Puteri Medical Centre
* 16 min to Gleneagles Hospital
* 20 min to LRT Sri Rampai
* 20 min to LRT Wangsa Maju

ACCESSIBILITY
* 16 mins to KL City Center
* 20 mins to Damansara & Petaling Jaya
* MRR2 Highway
* DUKE Highway
* Elevated Highway (AKLEH)
* PLUS Highway
* Nearby area Setapak, Melawati, Ulu Klang, Ukay Perdana, Setiawangsa

More pictures

For viewing

Thank you
Suryati REN07152
Team Manager
IWP Putrajaya
New project | Subsale | Land
coa.amruddi

#suryatihartanah
#iwpputrajaya
#tamanmelawati
#kualalumpur

No comments:

Post a Comment