Tuesday, March 10, 2020

Double Storey Terrace Bangi Avenue 6 Bangi Kajang For Sale









BANGI AVENUE 6 DOUBLE STOREY TERRACE INTERMEDIATE FOR SALE

ASKING PRICE  RM 530k nego

PROPERTY DETAILS:
- Freehold / Bumi Lot 
- Land Area : 20 x 65 (1300) sqft
- Built up : 1300 sq.ft
- 4 Bedrooms 4 Bathrooms 
- Security Guard

 AMENITIES:
- Near to Mosque & Surau
- Near to Tadika, Kemas, Primary & Secondary school.
- Near to Bangi Wonderland Waterpark
- Near to Mini market, 99 Speedmart, 7 Eleven, KK Mart, Laundry 
- Near to Hospital & clinic
- Near to Restorans (malayu, thai, mamak)
- Near to KFC, McDonald, Pizza Hut

ACCESSIBILITY:
- 10 min to Nilai 3
- 10 min to Pekan Semenyih
- 10 min to Bandar Baru Bangi
- 20 min to Kajang
- 30 min to Kuala Lumpur

For more info or viewing session, please do not hesitate to contact me :

SURYATI
Senior Real Estate Negotiator
IW Properties

#bangi #iwproperties
#suryatihartanah #kajang #bangiavenue

More Listing

No comments:

Post a Comment