Sunday, March 8, 2020

Double Storey Terrace Seksyen 6 Bandar Rinching With Kitchen Cabinet Semenyih









DOUBLE STOREY TERRACE BANDAR RINCHING SEKSYEN 6 SEMENYIH SELANGOR

Asking price rm429k
Market value rm435k

PROPERTY DETAILS:
Land area 16×65 sqft
Built up 1280 sqft
3 Bedrooms 3 Bathrooms
FREEHOLD BUMI LOT
INTERMEDIATE
New house (4 years) 

RENOVATIONS:
--Luaskan dapur 5 kaki dgn pintu keselamatan besi keluli
--Kabinet dapur dgn hob/hood
--Plaster ceiling tingkat bawah
--Grill penuh satu rumah
--Tiles penuh di ruangan halaman luar dgn pagar batu kiri dan kanan
--1 unit air cond
--2 unit water heater

KEMUDAHAN BERDEKATAN:
- Surau, taman permainan 
- Masjid bandar rinching
- Sekolah Rendah Rinching 3.0km / Sekolah 
Menengah Rinching 1.7km
- Tesco Pelangi Semenyih 2km / Ecohill Walk 1.5km
- Econsave 1km / Ecohill Taipan 1.5km / Segi Fresh 4km
- Setia Ecohill Park 2km / Broga Hill 10km
- Kolej Mara Beranang 3km / Kolej VETA 1km
- Hospital Kajang/KPJ 10km
- Clinics, Banks, Petrol Stations
- McDonald, KFC. Pizza Hut, Secret Recipe, Domino's

AKSES MUDAH:
- 30 min KLIA dgn Jalan bangi lama
- 25 min  Cyberjaya/Putrajaya dgn SILK HIGHWAY
- 15 min Kajang dgn SILK highway
- 20 min  Seremban dgn LEKAS
40 min KL City atau KLIA
- Jalan Bangi Lama, Jalan Semenyih, Setia Ecohill Express Link, Jalan Seremban-Kajang

For more info or viewing session, please do not hesitate to contact me :

SURYATI
Senior Real Estate Negotiator
IW Properties
#suryatihartanah
#idramdhan #rinching #iwp #kajang #semenyih

More Listing

No comments:

Post a Comment