Saturday, March 7, 2020

Double Storey Terrace Bangi Avenue Bandar Seri Putra







Double Storey Bangi Avenue Bandar Seri Putra Selangor For Sale

Asking price rm550k

PROPERTY DETAILS:
Teres 2 Tingkat
Keluasan Tanah : 20 X 70 Sqft
Keluasan Binaan : 2130 Sqft
4 Billik Tidur 4 Bilik Air
Freehold
Gated and Guarded
Currently Tenanted

AMENITIES:
- Bangi Wondeland
- CS Shopping center, Tesco
- McD, Shop lot, 
- Masjid Bandar Seri Putra
- Kolej Universiti Islam Selangor
- Klinik Kesihatan Bandar Seri
Putra

EASY ACCESS:
- 15 min to Nilai
- Nilai 3, Aeon Nilai
- 20 min to kajang, Semenyih
- 25 min to Hospital Serdang, IOI Putrajaya Mall
- 30 min to Putrajaya, Cyberjaya
- 30 min to KLIA/KLIA2
- Nearby Bandar
Baru Bangi, Kajang, Putrajaya,
Cyberjaya, Puchong.
- PLUS Highway
- Elite (Shah Alam,
Putrajaya, Cyberjaya, KLIA)
- SKVE (Klang - Kajang)
- LDP (Damansara - Puchong)

For more info or viewing session, please do not hesitate to contact me :

SURYATI
Senior Real Estate Negotiator
IW Properties
#suryatihartanah #bangi #kuis #bangiavenue #kajang #iwp #idnazli

More Listing

No comments:

Post a Comment